2017. augusztus 31., csütörtök

Mindennapok

Értékelni a mindennapot nehéz. Sokkal nehezebb mint szeretnénk. Pedig mennyivel könnyebb lenne egy pillanat alatt úgy élni, ahogy annyira szeretnénk.
Én például sokkal jobban szeretnék a mindennapokban vidámabb, mosolygósabb, az élet minden kis apróságát élvezni, egy jó kávét, egy finom falatot, egy illatot, egy érzést megélni és még sorolhatnám mi mindent.
Helyette aggódok, dühös vagyok, állandóan fáradt... Hümmögök a kamaszokkal, Hümmögök mostanában Csengével is, Zsoltival néha, Mesit meg ritkán látom. :)
Szeretnék néha vagy okosabb lenni, vagy kicsit butább, egyszerűbb ember. Azt vettem észre nekik könnyebb. Ők megtanultak a pillanatnak élni, annak örülni ami éppen van.

De nem vagyok sem ilyen, sem olyan. Jobb sem vagyok, rosszabb sem.
Abból kell kihozni a legjobbat ami van.


Csenge meg édes drága ahogy várja a sulit. Amúgy meg egy hisztis királylány,  imádom!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése