2018. január 19., péntek

A nátha...

Eddig bírtuk, Csenge beteg lett, nem is kicsit. Nátha, úgy vesszük nem komoly, de ki szereti betegen látni a gyermekét. De amúgy eddig jól viselte, azért már január közepe van...
Szóval lázas, köhög, fáj a torka. Tegnap még nem volt vészes, itthon hagytam a mamával, kicsit ideges voltam, de mama szerint semmi baja nem volt. Mikor hazajöttem fázott, álmos volt fájt a torka, erős hőemelkedése volt. :( éjjel is.
Zsolti szintén, mondtam maradjon itthon ma, én is nyugodtabban dolgoznék. De nem, pedig még tavalyról van 9 nap szabija.
Elviszem reggel dokihoz Csengét, utána megyek dolgozni, remélem ma már jobban lesz.... 

3 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok én is Csengének! Nálunk is ez van Tomával, ez a január ilyen szokott lenni sajnos...

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást Csengének és Boldog Szülinapot Mesinek!♥ Ölellek!!!!♥♥♥

    VálaszTörlés