2018. január 24., szerda

Ugye?

Hát..(tudom hát-tal nem kezdünk mondatot) de Éva nincs igazad most, nincs sajnos a fejemben sem pontosan, mit kéne írnom, nemhogy a gépen. :-)
Pedig zajlik az élet rendesen.
Kezdjük ott, hogy Mesinek szerveztünk szülinapi bulit. Vőlegénye lefoglalta a helyet, de a többit, én szerveztem egyedül. Én is találtam ki, de...nem ez a lényeg. Sajnos minden végén rám maradt, mert Zsolti nem érezte jól magát, így Dáviddal együtt mentünk el bevásárolni. Nem, és nem szakadtam ezer felé, vettem három bolti tortát, papír tányért, lufit, volt pezsgő, ropi...és bowling meg biliárd, szerintem jó volt, bár egy kis hiány érzetem maradt, Mesi szeret táncolni, az hiányzott. De amúgy örült nagyon. Csenge meg beteg volt, meg már akkor én is és Zsolti is. De ez van, ebből kellett kihozni mindent.
Vasárnap nem hívtuk a családot Csenge sem volt még jól , sőt...
Hétfőn még itthon maradt Csenge, de már jobban volt estére, éjjel sem köhögött, így elvittem kedden  a suliba. Délbe csörög a tanító néni...azt hittem még köhög, de nem , el sem hiszitek, tetűt találtak a fejébe, így haza kellett hozni. Hívom anyósomat...este ötkor tepertem haza, nyolcig kezeltem a haját...:-( már egy hete megy a tetű invázió a suliba, kezeltem megelőzésképpen a haját Csengének úgy látszik nem alaposan. :-( Ezen is túl vagyunk, erre ma Zsolti fordult haza a munka helyéről mert már tényleg szarul van. Elment dokihoz, a mandula csonkja iszonyúan begyulladt, göbös neki, antibiotikum..:-(
Én meg itt a munkahelyen el vagyok mint a befőtt, kiver a víz, ha beszélnem kell telefonon, (sokat kell) majd megfulladok a köhögéstől. De itt vagyok.:-)
Tehát el vagyunk, pont úgy mint január végén az ember, szürkén...betegesen. De azért elvagyunk! :-)
Ennyi bajunk legyen..., ugye? ;-)

4 megjegyzés:

  1. Jobbulást nektek! Kicsit összejött, lesznek majd jobb napok is, de ezt te is tudod Anikó!

    VálaszTörlés
  2. Jó dolgokra számítottam:), de a lényeg, hogy gyógyuljatok meg hamar és, hogy ma már világosban mentünk dolgozni!

    VálaszTörlés
  3. Mindenkinek nagyon gyors gyógyulást kívánok nálatok! Ez a tetűzés úgy látszik az iskola sajátja, emlékszem Mátééknál is volt alsóban, meg is lepődtem, mi megúsztuk, de nem mindig lehet sajnos... Ölelés Nektek :) !

    VálaszTörlés
  4. A szülinapi bulit jól megszerveztétek lánykádnak utólag is boldog szülinapot! Családod minden tagjának kívánok mielőbbi gyógyulást! Úgy látszik ez a január már csak ilyen mind a három unokám hetek óta betegeskedik kisebb nagyobb megszakításokkal , sőt még én is kaptam egy kicsit belőle:) Beszélni most én sem tudnék sokat:-))

    VálaszTörlés