2018. január 31., szerda

Napok ☀️🌙

Napok jönnek mennek, repülnek. Van mikor olyan jó ez, van mikor ijesztő.
Lelkem is ilyen mostanában. Van mikor szárnyal, van mikor olyan mélyen van én is slig látom.

Tegnap volt úszni Csenge, kis hősök a gyerekek amúgy, félnek, de próbálják a vidamsággal felülírni ezt. Ügyes volt, jó látni öt is, ahogy meg küzd a dolgokért. Tanulhstnnánk tőlük.

Kicsit még nyúzozttak vagyunk a nátha miatt, Zsolti ránk is hozta a frászt, meg szeretném, ha utána járna a dolgoknak majd. De ezen felül minden rendben. Haladnak a dolgok.
Két napja kinyilt a hóvirág a kertbe és én még nem láttam, ez is furcsa, sötétbe jövök reggel meg rohanok, de ma megnézem... 💮

1 megjegyzés:

  1. Valahogy hasonlóan vagyok Anikó én is és baromi hosszú ez a hónap... a jövőhéten meg jönnek sorra a szülőik brrr.... De legalább a nap süt:)

    VálaszTörlés