2018. február 20., kedd

Ezek...

Nem tudom, hogy meddig írom még a blogot, ha nem írnám, hiányozna.
Pedig csomó olyan dolog történik velünk mostanában, amit nem tudok leírni ide. Mert vagy nem ide való, vagy mire leírnám, aktualitását veszti.
Csomó olyan dolog van, ami nem olyan nagy dolog, számomra jó, de neked is jó, hogy én leírom?

Mai nap legjobb híre, hogy Csenge a múlt heti úszáshoz képest olyan jól úszott, hogy teljesen ámulva néztem csak.
Tegnapi nap jó híre, hogy olyan mértékű dicséretet kaptam a szakmai vezetőtől a munkahelyen, hogy teljesen zavarba jöttem. :)
Esik a hó itt is.... Várom a tavaszt!
Lehet kicsit variálni fogok a blogon... Még gondolkozom rajta.:)
Néha azon is, írjam e még? De nem tűnök el... :) 

3 megjegyzés:

  1. Persze írd:) Megdícsértek, tudod ez mekkora szám? Nálunk nem szokás...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért is jöttem zavarba. :) De jó itt dolgozni, nagyon élvezem, még mindig. Itthon is viszonylag rendbe minden tegnap Dávid főzött isteni finomat, na Bence fog főzni székely káposztát. :)

      Törlés
  2. Anikó abba ne hagyd, ha ritkábban írsz is. Ide is tartozol, közénk.

    VálaszTörlés