2018. február 27., kedd

Nyugi...

Ezt ma kaptam egy kisfiútól. Egy hete megigérte, kapok tőle fahéjat, és kaptam! 😍 Ja, azért van rajta akasztó, hogy fel tudjam akasztani a karácsonyfára... 🎄
Ha ez nem lenne elég, ma csupa jó hírt kaptam a munkahelyemről, dicsértek is, el is ismertek így is, úgy is... Éppen most jó. 😉
Itthon is minden rendben, Dávid lencsefőzeléket főzött, Csenge szuperül úszott, csak az idő volt cudar. Kicsit necces volt ma autózni, de megoldottam. :)
Hétvége is nagyon jó volt. Ez azért fontos leírnom, mert most jó volt pihenni, vasárnap Mesiékkel még IKEAba is voltam 😁.
Na,  ez nagyon nyugodt kis bejegyzés, ugye? 😆

6 megjegyzés:

  1. Az apróságok is mekkora örömet tudnak okozni!!!!♥ Gratulálok az elismeréshez!!!!!♥ Kívánom hogy mindennap sikerüljön gyűjteni egy kis"Boldogság Morzsát!!!♥ :) Ölellek!!!♥ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Julcsi, így lesz, kívánom neked is!♥️

      Törlés
  2. Azta, a nyugi az szuper és az is, hogy minden oké:))

    VálaszTörlés
  3. Hiába no, a gyermeki lelemény :) Micsoda kedvesség!

    VálaszTörlés