2018. október 25., csütörtök

mai...

Az igazság az, hogy most egy kicsit pangás van a munkahelyen. Sokan szabin, sok gyerek sincs, nincs rendelés...ma délelőtt úszás sincs.
Most nem annyira bánom, mert fáj a fejem, újból...ez a melegfront most. De a gyógyszer és a sinol spray szinten tart.:-) És ez már örömre ad okot.
Voltunk reggel úszni is Csengével és mit ne mondjak én a púpomra nem kívánom, de Csenge ma is annyira ügyes volt és annyira élvezte, hogy nem bánom a reggeli őrületet ami azzal jár, hogy a kocsival megyünk, a reggeli fennforgásban.
Holnap már péntek...vége is a hétnek, jövőhéten őszi szünet. Csenge mamával lesz, én is dolgozok meg Zsolti is, valami olyat hallottam  a fiúk is fognak. Majd kiderül.
Kedden Mesiék voltak ebédre. Furcsa az is mikor elköltöznek, de sokkal furcsább mikor vendégségbe jönnek...ezt most nem tudom jól megfogalmazni. Irtó büszke vagyok rájuk különben, csodás érzés...

Csenge meg mindig meglep. Bencével való tanulás egy rémálom volt. Nyaggatni, nyüstölni...hány vasárnap délelőtt ment a idegeinkre. Csenge meg, ha nem is repkedve, de kis idő múlva magától hozza a kész házit. Egy dolog nem megy neki, rendet rakni, meg még egy hamar elfelejt dolgokat, például berakni a táskájába, vagy hazahozni...de ahogy hallottam ma az úszáson nem egyedi a problémánk.:-)

Én meg szedek vasat, fáradtság ellen is. Pont napokban gondolkoztam milyen lenne, ha esetleg magamtól ébrednék reggel. Soha nem volt mióta az eszemet tudom, hogy magamtól lett volna. Hétköznap Zsolti kel néha négykor, de legkésőbb fél ötkor. Fiúk hattól, le föl járnak, kávét főznek, nyitják a bejárati ajtót többször de minek? Persze a finommotorikus képességük megszűnik kamaszkorban. Ők nem alszanak más se aludjon.:-) És akkor azon gondolkozom, mikor ébrednék magamtól, ha csönd lenne? :-) Pedig ideálisan fél hétkor kelnék, mindent el tudnék intézni egy óra alatt, míg Csengét viszem. Vagy hétvégén...Na mindegy, azért jó, hogy ennyien vagyunk.:-)))))

Vas tabletta kb. mikor kezd hatni???? Várom nagyon....:-)))))

Amúgy én élvezem a hideget. Olyan jó lett a nappali lehet bekuckózni, fotelek, a parketta...álom a takarítás, csak felkapom a rongyszőnyeget, felsöprök, felmosok..vissza a szőnyeg és kész is.:-) Már tervezzük, hol lesz a karácsonyfa..idén sok mindent csináltunk a lakásban...és az udvaron is. És még vannak tervek, meg hirtelen ötletek.:-) Zsolti szerint addig jó, míg van rá erő és lehetőség. Igen, igaza van.



4 megjegyzés:

  1. Én spirulina algát szedek, a vasat pedig folsavval érdeme sszedniés c vitaminnal, úgy tutira érzed majd:) Az, hogy Csenge vagy Flóra folyamatosna benthagy a suliban dolgokat az a mi hibánk, túl sokat babáztunk velük:) De én mostmár felírom neki, hogy hozza haza a tanulnialót és beleteszem a tolltartójába!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt nem is a tanulni való...azt még hazahozza, képzeld.:-) Hanem cserélni akart stikizt pl. napokig nem vitte el vagy a pénteki büfé pénzt, gondosan összekészíti csütörtök délután, majd péntek reggel otthon hagyja.:-)

      Törlés
    2. mert még kisbabák:) Flóra meg nem hozza haza a tanulnivalókat a mákja, hgy így is tud mindent (is), de hát már harmadikos és én ragaszkodnék ahhoz, hogy átnézzük, hogy ne legyen ebből nagy pofára esés, mert így szerintem előbb utóbb lesz ...

      Törlés
    3. Legyenek is:-)))) Mert én már tudom, milyen az ha nem...

      Törlés