2018. október 29., hétfő

Hiányzik...

Oké, minden jó,  minden szép. ..
Mesiről a volt általános iskolai ofőjével beszélünk ép, hogy milyen rendben lett a kis életete... Utána vásárolok, fizetek majd felpakolva megyek kifelé, mikor meglátom régi barátnőmet, aki már nem az  Valakivel volt, mosolyogtak, nem tudom, hogy látott és direkt... Vagy ? És fájt, ennyi év után is fáj .. Miért lett vége... hiányzik. Talán nem ő... Valaki. Valaki akinek fontos vagyok, csak úgy.. Csak egy kicsit, csak úgy mindig.
Persze szerencsés vagyok, gyerekek, férjem, munkám miatt... Ez mégis annyira HIÁNYZIK, valami, vagy valaki... :(

2 megjegyzés:

  1. Mi lenne, ha írnál neki? Hogy vagytok, mi újság veletek, láttalak a boltban, biztos nem vettél észre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem írok már...visszanéztem az előzményeket a messengeren amikor mindig én írtam, tavaly nyáron, karácsonykor, újévkor. Ez már nyomulás lenne részemről. Nem szeretnék vele már közelebb kerülni, ennyi év eltelt, ha hiányoznék..írna. Nem ír! Ez van, csak az érzés...

      Törlés