2018. november 1., csütörtök

Szép ősz 🍁☀️🍁

Nem tudom, ki hogy van vele, de ez a három nap munka most a héten és a három nap munka a múlthéten, egy egy hosszú, teljes hétnek felelt meg. Nem baj, ezen is túl vagyunk.😉 Tegnap este hét óra magasságában még verekedtek szinte az emberek a boltban ennivalóért. Megdöbbentő volt, egy napig nem lesz bolt nyitva. Jó, persze mondhatjátok én is ott voltam... Igen, de ma jönnek nővéremék és Mesiék is ebédre. Lesz nyüzsi.. 😍
De most még feltett lábakkal iszom finom kávét a kényelmes fotelban, süt a nap kint  színes a táj .. És az óra átállítástól már ébren mindenki, Zsolti öttől, Dávid hattól  Csenge is felelt fél hétkor (bezzeg mikor suli van,nem)  Bence is... Én meg öttől, de még lustiztam az ágyban.
Jó itthon... Szeretem ezt az érzést, mikor úgy egyben van minden.
Kívánom nektek is, hogy legyen sok ilyen pillanatotok ezeken a szép őszi napokon 🍁☀️😘

1 megjegyzés:

  1. Én meg azt kívánom Neked Anikó, hogy legyen nagyon szép ez a hosszú hétvégétek is :) ! Puszillak :) !

    VálaszTörlés