2018. november 28., szerda

Folyt köv....

Folyt köv...
Mert ma kiakadtam estére, a rossz hangulat itthon  este csak morgás, miért nem csinálja ő is, meg az xy. Kiakasztó a helyzet. Zsolti fiúkra mérges  mert ők miért nem csinálnak semmit? Mikor a kamasz gyerek pont letolja, hogy éppen lejárt valamelyik gép vagy hogy nincs kaja (valami csak van, más nem kukorica pehely) és a tiszta ruha sem szempont... Alsógatya pont elég, bezzeg mi szülők, tele vagyunk igényekkel .. 😉
Szó mi szó, ma kiakadtam, de úgy tisztességesen. Rohantam haza, így is futottam a hévhez, ki is köptem a tüdőmet  majd jól megizzadtam a héven, berongyoltam a boltba, mert kong a hűtő. Úgy hogy tegnap is voltam és hétvégén is sokat vásároltam.
Jól megizzadva, beültem a hideg kocsiba, ahol 15 percig kellett járatnom a kocsit  hogy lássak a szélvédőn... Sírni tudtam volna ..
Itthon fagyos a hangulat, Zsolti morog nekem .. Fiúk "jól van  mikor fejezem már be a litániát  és különben is, miért pont én  miért nem a másik" arc...
DÖNTÖTTEM  hétvégén újra tervezés lesz.
Lesz menü, lesz hozzá alapanyag véve, ki lehet választani ki mikor csinálja és éppen ki megy a boltba ...
Hű, ezt meg kell lépni.... Mert az éhes ember, morgós ember .. 😉😀
Azt is tudom  mert sokszor hallom, el voltak mindig is kényeztetve a sok házi finomsággal. 😍 De nem tudok szét szakadni.... 🤨

4 megjegyzés:

  1. Szétszakadni nem is kell.
    Remélem, hogy hétvégén majd kicsit tudsz szusszanni is, amikor átgondolod a dolgokat, és újratervezed, és akkor olyan terv születik, ami mindenkinek jó megoldás lesz. :)

    VálaszTörlés
  2. Máskor főztek a fiúk is nem? Hát szokjanak rá újra vissza:) Nem irigyellek... nálunk is van ilyen, meg, hogy nem tetszik a kaja és esznek a hűtőből, de ha elfogy valami nem írják fel én meg csak lesek...

    VálaszTörlés
  3. Szia

    Már a múltkori posztnál is eszembe jutott, hogy írok, de nem jutottam el odáig. :-) Nekem "csak" 3 fiam van 8, 10 és 12 évesek, de időnként én is nagyon kiakadok, hogy könyörögni kell, a szennyes jusson el a szennyestartóig, a koszos zsepi a szemetesig, a tányér a mosogatóig..., tegnap elrakattam velük a zoknit/gatyát, az egész családét! Ment a cirkusz ezerrel. Egy dolog vígasztal, ha máshol vannak működik a rendrakás/elpakolás. A megoldás (10-15 év múlva)az elköltözés lesz már látom. Vagy az ővék vagy az enyém. Addig a túlélésre játszom. :-)

    VálaszTörlés