2018. november 16., péntek

Hú, ez a hét...

Hú, ez a hét gyorsan tovalibbent..
Nem volt egyszerű, mikor már minden megy a maga útján  valami mindig belerondít.
Persze  ezek visznek előre, tudom.
Hirtelen a meglevő feladataim mellé, kaptam egy önálló óriási feladatot. Ami, amúgy tök jó  ,csak.. Egy személyben vagyok a főnököm, a beosztottam, meg aki véghez is viszi elejétől a végéig a feladatot . :) Tudom sejtelmes így, de nem írom le magát a feladat kört, mert amúgy mindegy, és hosszú is leírni  meg bonyolult, összetett.
Lényeg a lényeg..., hogy kedden homályosan elmesélték mi lesz a feladatom, szerdán egy órakor gyors megbeszélés volt, délután meg a helyszínre mentünk főpróbára. Gyors volt, jól is sikerült, remélem így is marad  Probléma csak ott van, volt , hogy a meglevő feladat is kicsit káoszos lett a héte.  Amit jeleztem is, de nem nagyon történt semmi  Majd átadtam az anyagokat, persze hiányosan, idő rövidsége miatt is. Jelezték is, hogy nem jó, kapkodtam ide, oda... Folyton engem kerestek. Semmi baj nem lett belőle, mindenki tudta, hogy most más is van, amit meg kell csinálnom.
Hab a tortán , három nap olyan szintű migrénem volt, hogy alig láttam ki a fejemből. A legrosszabb, hogy az ilyenkor annyira látszik rajtam, amúgy is karikás szemeim  ilyenkor ijesztően mutathat, mindenki sajnált, azt hitték a munka miatt vagyok ki,  pedig nem. Teljesen leamortizál ilyenkor. És most sokáig tartott  ilyen erősen , max két nap szokott lenni de három?????
Tegnap estére minden kisimult, rengeteg e-mailemet rendszereztem, és biztosítottam mindenkit, meg maradok. :) (csak olyan rossz magyarázkodni a kedves anyukáknak is, hogy csak a fejfájás miatt nézek ki ilyen szarul)
Persze tudom, "menjek el orvoshoz", front" oké... Per pillanat akkor nem érdekel, mindenemet (hát, az nem sok) odaadnám, csak múljon el. :)
De ma nem fáj a fejem, tralala .. ☀️😀

11 megjegyzés:

  1. Gratulálok Anikó, hogy ügyesen sikerült elvégezned azt az új feladatot. Szerintem, azért van összefüggés a nagyobb stressz és a migrén között. Legalábbis anno gimiben nekem matekdoga előtti sokszor volt migrénem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, de érdekes a feladat miatt nem voltam ideges, de a fejfájás miatt igen.... Pedig lehet fordítva volt. 😉

      Törlés
  2. En is migrenes vagyok, tegnap nekem is volt, sztem a hideg miatt. Nekem a sport es h kevesebb cukrot es lisztet eszem, drasztikusan segitett. Ezert sportolok ennyit. A masik h nospa fortet mindig veszek be a fajdalomcsillapito melle, enyhiti a gorcserzest.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy a nospa laktazt tartalmaz, na attól még a hasam... Egyik kolléganőm váltig állítja epémmel van gond, de semmi tünet..😕

      Törlés
    2. Lehet osszefugges, mert az epemutetem utan merseklodott a migrenem. Csinaltass egy hasi ultrahangot.

      Törlés
    3. És volt tüneted epeműtét előtt mert nekem nincs.

      Törlés
    4. Nekem volt. De attol h nincs tunet, epehomokod meg lehet.

      Törlés
  3. nekem is a nospa és a flector együtt szuper és igyál sokat:) Ügyes vagy megoldasz mindent!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre próbálok figyelni, mármint inni..., te tudod meg kell oldani mindent. :)

      Törlés
  4. Nekem is kell a nospa forte is a többféle fájdalomcsillapító mellé. (Cataflam-V, advil ultra, kétóránként váltogatva) Én mostanában komolyan figyelem a ciklusokat, minden második hónapban megkínoz a peteérés pár napja, és ugyanígy minden második hónapban a menzesz utáni két nap is.
    Nekem egyébként az extra szénhidrát bevitel is kell ilyenkor.
    Ügyes voltál a feladattal, latod-latod...😊😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dius durva,hogy ennyi gyógyszert kell be venni és még így is szenvedünk . :(

      Törlés