2021. május 5., szerda

❤️

 Éppen túl vagyok a tornán, ez olyan endorfin termelős jó érzés. Csurog az homlokomon az izzadság csepp, jó ez nem csak az edzés, hanem közben bekapcsolta Zsolti a fűtést.😁

Amúgy is fura...tavaly nyár óta nem voltam szabin, amit csak úgy kivettem magam miatt. És hálás vagyok, hogy nem lettem, lettünk betegek sem.

2 nap szabi. Holnap nagy nap, Zsolti 50 éves lesz.kitaláltam, legyünk szabin, csináljunk valamit együtt, majd kitaláljuk mit, ötletem van.😁 


Aztán pénteken nagy gardrób rendezésben leszek, Csenge itthon lesz.szombaton megyünk Szofira vigyázni, mert vasárnap szülinapot tartunk, bizony egy éves lesz Szofi, és mivel másnap az én szülinapom is lesz...így hármas szülinap lesz 😍 de persze, legszebb Szofi szülinapja.😍 Mozgalmas 4 nap lesz!❤️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése