2021. május 11., kedd

Nem értem?🙄

 Igazság az, hogy eltekintve attól, hogy ma a szülinapom van, és tobzódok a sok köszöntésben...

Teljesen kiakaszt hogy minden egy karika csapásra megszűnt. Elmúlt a covid, mintha itt sem lett volna. Iszonyú dugó reggel, este is.

Este fél hatkor mikor a munkából jöttem, 15 perces út, 50 percig tartott, volt az úton minden, biciklis, motoros, autós, teherautós, busz, turistabusz!!!!, Platós kamion. Zúgtak az utasszállító repülőgépek...ja, és most kezdték el felújítani a HÈV vonalát,mikor elkezdődött a suli és homoffice nak vége, ilyenkor kell!? 

Abban bízom, hogy egy hónap múlva jön a nyár, maga nyári szünetvel...újra kicsit nyugi lesz.

Kibírhatatlan ez a forgalom, tudom,én is benne vagyok...és senki nem jókedvéből araszol...

De nincs már járvány? Eltűnt? Minden a régi? 

Ekkorát aludtam, végig aludtam az egészét? Hipp hopp vége?

Ha így van, megpróbálok örülni neki, de nem  értem....🙄


7 megjegyzés:

  1. Tavaly is így volt, jött a nyár aztán "nem volt" covid. Utána meg lett hirtelen....Annyi előnyünk van, hogy most már van az oltás és talán tényleg indulhat az élet és így is marad. De pont tegnap ültünk kint a kertben és az égen annyi repülő ment, mint már nem is tudom mióta nem, férjem is mondta, hogy na vége a válságnak elindultak a repülők. Nehéz lesz vissza szokni, én is úgy örültem annak, hogy az utakon kevesen vannak és nyugisabb volt minden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bánom...csak az elmúlt 1 évet sajnálok ami erre elment.

      Törlés
  2. Anikó Isten éltessen nagyon sokáig erőben egészségben!

    VálaszTörlés
  3. Hamarosan be lesz oltva vagy átesett a víruson 5 millió ember, még több is....Ez azért nagyon nem mindegy.
    Mi már nagyon várjuk a nyári szünetet. Legjobban én a családból. :) :)

    Popianyu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mindegy?!
      Hát azért egyik napról a másikra?

      Törlés