2021. május 19., szerda

Így🥺

 Biztos nem vagyok egyedül ezzel, hogy tele a .... hócipőm az egész időjárással. Vettünk egy szuper kerti bútort, gyönyörű a kertünk, oké, a növények legalább élvezik az esőt, már amit a csigák meghagynak.


Zajlik mostanában az élet a munkahelyemen. Biztos megvan az értelme ezeknek a dolgoknak, én nem értem. Teszem a dolgom, próbálok arra gondolni, mennyien örülnének annak, ha ilyen munkájuk lenne. Én is örülök, csak volt, van ami nem tetszik. Összetett munka a miénk, szakmai, asszisztensi, egészségügyi.

De én szeretem a recepciót, szülőkkel való közvetlen kapcsolatot. Mostanában nagyon megérint minden kis élet. Nehéz.

De mégis szeretem. Ezek a szülők, hősök!


De azért jó érzés, hogy megbeszéltük a nyári szabit is, július 26.-tól 4 hét szabi. Annyira jó lesz,alig várom már, aludhassak reggel.😁

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése