2021. május 26., szerda

Ma is jó...🌞

 Tegnap megkaptuk a második oltást is, nemhogy az injekciót ,de utána semmit nem éreztünk, se hőhullám, se oltás helye nem fájt, Karunk sem, semmi.... még ez sem...😁 Persze nem is akartunk, de mindenki panaszkodott körülöttünk, hogy ilyen , olyan bajuk lett, pár napig, nálunk semmi. Így ma már semmi kifogás nem volt, tornáztam. Azt mondják, ha 21 napig csinálsz valamit, megszokod. És van ebben valami. Mert egy nap, ha nem csinálom, hiányzik. Mostmár mondogatják, akik nem minden nap látnak, hogy fogytam. 

Milyen jó lenne, ha kibirnám, hogy délután nem csúszna le, mint most is egy fagyi, vagy egy két keksz, pár kocka csoki , lehet, hogy az álom 5 kg mèg lemenne, jobb napokon azt mutatja 12 kg fogytam, rosszabbokon 10 kg mutat.😁😁😁😁

Munkában is nagy a tempó, de ezt szeretem, van új feladat.az még mindig izgalmas.

Dávid a hónap dolgozója lett, büszke vagyok rá, azért ez biztos dob az önbizalmán.


Olyan jó lenne, ha már ilyen szép idő maradna...teljesen más a hangulatom.☀️


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése