2010. augusztus 17., kedd

Kercaszomor, újra....

Nagyon jó hétvégénk volt. Újra Őrségben voltunk, olyan jó volt, mintha hazamentünk volna. Két család jött még velünk. Összesen az ottani gyerekekkel 12 gyerek volt. Azonnal ment a bunkizás, a banditázás. Annyira jól érezték magukat a gyerekek hogy Bencét komolyan megviselte a hazajövetel. És azonnal kérdezte megyünk e jövőre is? Mondtuk Neki hogy igen, de akkor már nagyobb autóval kell mennünk mert meglesz Csenge is, és ő már nem fér be a szuziba.:-) Elszaladt és boritékba tette a kis zsebpénzét, majd könnyes szemmel odaadta nekem hogy ezt a kocsira adja nekem. Nekem is kicsordult a könnyem és olyan jó volt hogy ilyen kis aranyosak a gyerekeim.
Nagyon várjuk már a mostani hétvégét. Megyünk Drága Barátnőmékhez. Gyerekek mennyire várják....ennek is nagyon örülök. Zsolti a hétvégén nagyon kipihente magát, jókat beszélgettek a férfiak, meg persze mi is nők, és pesztráltuk a kisebb gyerekeket. Íjászkodtak a férfiak, gombásztak, rengetek gombát hoztunk haza, kicsit csavarogtunk, de olyan jó volt a jurták körül is hogy alig akartunk kimozdulni. Este mindig jött a vihar, amit panorámásan néztünk a jurtából. Egyik este kemencében sült langallót ettünk, meg kis kecskét sütöttek a háziak. Szóval tele vagyunk élménnyel.
Csak rohan az idő.....

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én most találtam ide hozzád, és milyen érdekes, hogy pont erről a helyről irsz! Donát lent van még? Kedves, régi ismerősöm... de már rég beszéltünk, jó lenne hallani róla... Gratula a gyerekekhez!

    VálaszTörlés