2010. augusztus 31., kedd

Rossz idő, és egy kis játék!:-)

Bejött a rossz idő! És én nem tudom örüljek e neki, vagy ne? Örülök mert megjött az alkotási kedvem a sütikhez! Jönnek a kelt tészták, mindegy milyen formában. Meg is kaptam az első dicséretet az uramtól mikor jött haza a pecázásból, hogy arra gondolt hazafelé, milyen jó lenne egy kis süti.;-) És már ott illatozott a kakaós kalács a sütőben. Nem sokáig, estére nyoma sem maradt a kettőnek. Már tervezem milyen uzsonnának valót fogok sütni a suliba a srácoknak. Igen iskola.....várjuk is, meg nem is...de ugye ezt nem mi döntjük el mikor kell menni.:-) Holnap indul a nagy menet. Sok új változással, nekem is és a gyerekeknek is. De mire belejövünk mindannyian akkor fog megszületni Csenge, és majd új élet jön.:-D.
Nemrégen invitált egy kedves ismerősöm egy játékra, nevezetesen Hugi. Köszönöm a megtiszteltetést. Sokat gondolkoztam rajta mit is írhatnék. Milyen együtt főzni a gyerekekkel. Csodás ha van türelmed. Én őszinte vagyok nem mindig szerettem hogy sertepertélnek körülöttem. Talán mert hárman voltak? Így csak "sátoros" ünnepekkor gyűlünk össze a konyhában. Karácsonyi mézeskalács szaggatása, Dávid kókuszgolyó gyúrása....Mesi idén viszont sokszor átvette a terepet a konyhában. Pici irányítással. Isteni, pizza készült már, sütik, és az ilyenkor kukta szerepét betöltő, gyerekkoromba úgy utált (most sem csípem) panírozás, krumpli és zöldségpucolás a feladata. Örömmel teszi általában.;-) De azért azt látom hogy ki szeret a konyhában lenni, Bencének majd olyan feleség kell aki a vajas kenyeret is megkeni majd neki, Dávid alkalmakkor, nagyon finom ebédeket fog főzni, Mesi meg eleinte kedvtelésből, majd muszájból sokat fog főzni!;-) De azért emlékszem a lisztfelhőbe burkolozó, mézeskalács illatú, Mendikás karácsonyi készülődésre...mikor házakat alkottak, és nem volt szabad megenni. Még Húsvétkor is rakosgattam őket. Szóval nagyon jó együtt főzni. Sok gyerekmanccsal.:-))) Sok türelemmel, és kellő energiával. Mert mire a takarításhoz érnénk már mindenki naaaaaaagyon fárad!:-D
Lehet hogy nem így gondoltad a játékot Hugi. De ajánlom mindenkinek akinek kedve van írja le az élményét!:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése