2010. szeptember 5., vasárnap

Ebéd:-)






Ma hamar megebédeltünk. Ki akarjuk használni a szép napsütéses délutánt!
Régen tettem fel az ebédünkről fotót, ma olyan kedvem volt hogy megörökítsem.
Borsóleves volt tegnapról, és kivettem a fagyasztóból balint (hal), mert csak fogja Zsolti őket, de ritkán csinálom meg, na ennek, vége. Felhasználom szép apránként a halat is és a gombát is a fagyasztóból.:-)Bár eddig is tettem így, de az ember szeret tartalékolni.;-) Nagyon finoman lehet elkészíteni, jó sok fokhagymával és petrezselyemmel, kicsit sótlan lett, talán ez a fajta hal elbírná az egész éjszakai sóban állást! Na, de ettől függetlenül, nagyon finom lett! Csináltam mellé, krumplisalátát, és rizst. Desszertnek meg gesztenyés kuglófot, csak melegen szeltem fel és kicsit folyt a gesztenyekrém benne.:-( (megsúgom így is el fog fogyni!:-)

3 megjegyzés:

  1. Finomságos ebédetek volt Anikó!
    Gesztenyekrémes kuglófot még nem sütöttem, finom lehet nagyon.Én a dán kuglófot szoktam sütni.

    VálaszTörlés
  2. Az az isteni balin...:-) Csak fogja őket Zsolti szorgosan, mi nagyon szeretjük!

    VálaszTörlés
  3. Anikó!!!!!!!!!!!! Ezt direkt csinálod??????:)))))))))
    Most nekem is halat kell ennem:))))))) Én islert csináltam és nagyon fincsi lett!
    Puszika

    VálaszTörlés