2010. szeptember 22., szerda

Kicsit "terhes":-)

Na igen, így a 30 hét táján, elkezdtem magam igazi "terhesnek" érezni.:-) Akár mit csinálok, lihegek két perc múlva. Vagy van amit a pocakomtól nem is érek el.:-O Néha olyanokat mocorog Csenge hogy nagy önuralom kell hozzá, hogy rezzenéstelen legyen az arcom. Pl. ma a Lidlbe, nézegetem a felvágottakat, mikor olyant mutatványozott a kisbabám hogy csuda.:-D
Tegnap, sok apróságot, nélkülözhetetlen dolgot vettem az Ikeában. Most már egy szekrény kell csak Csengének, és a dm-ből a pelenka, stb... Jobb hogy már megvan lassan minden. Szerintem ez a 10 hét nagyon hamar el fog röppenni. Igazat megvallva, szerintem Csengével is nagy lesz a hasam, és nagyon nehézkes lesz a vége... elég lesz a napi bevásárlás és az orvoshoz menés. Most még nem várom a végét, jó így, hogy a pocakomban van.
Szép idő van....srácok nagyon élvezik, én is.:-) Megyek is ki a kertbe tenni, venni. (csak ne lennék olyan álmos!!!:-)

1 megjegyzés:

  1. Szia Anikó!Örülök, hogy sikerült mindent nagyjából beszerznetek már.Ez pár hét hamar el fog menni.Nézz majd be a blogomra, meglepi vár.:-)

    VálaszTörlés