2011. augusztus 4., csütörtök

gonoszanyu jelentkezik....

Gonoszanyu jelentkezik...:-)
Felraktam az oldalrácsot, sok lelkiismeret furdalással. Zsolti mondta is, hogy a kisdinókat nem rakják rács mögé.
Majd jött az este.....beraktam cici után a kisdinót. Majd csodálkozva fogdossa az oldalrácsot, odakúszik, majd néz engem....na itt potyogott a könnyem, és kitéptem volna a rácsot, de nem.....majd....elfoglalta magát a fejvédő madzagjával és 20 percen belül aludt...és alszik azóta...Jó még nincs késő este..;-)
Szóval, gonoszanyu voltam, DE, nem viszünk utazóágyat Balcsira, majd összebújunk:-), és nem került 1 méterrel anyától a kiságy, szorosan odaraktam magam mellé.:-))))

És mivel jóanyu is vagyok (néha);-) főztem be lecsót télire, na nem ipari mennyiséget, de nem akartam hogy tönkremenjen a paprika. Ja, és még azért is jóanyu voltam, mert főztem vacsira gizit, tejbegrízt!:-)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése