2011. augusztus 30., kedd

Kíváncsi

Kíváncsiskodtam az előbb,-)
Megnéztem a statisztikát. Már két és fél éve vezetem a blogot, mégsem néztem meg soha. Ma megtettem.
Pont az eszembe jutott, kicsit felkeltem az olvasóim érdeklődését, és megkérem őket írjanak egy pár sort a megjegyzés rovatba, ha olvasnak. Kérem tegyétek meg...légyszi-légyszi..:-))))

Nelli a hűséges olvasom, mindig ír pár sort, ami annyira jólesik, és érdekelne ki, és honnan olvas engem.
Meglepődve láttam hogy Dél-Koreából is olvasnak. Ha olvas, írjon nekem!. Nem fogok senkire rátelepedni, csak érdekel a dolog!:-)

Ma olyan szintre fejlesztette Csenge a felállást, hogy már oldalazva lépegetett is. Majd elvesztette az egyensúlyát és eldőlt szegénykém. Puhára esett, de nagyon megijedt. Kiscsillagom.

Összegeztem a nyarat is. Szerintem klasszisokkal jobb volt mint az elmúlt években. Fiúk élvezték a patakot, a legot, az együtt játszást. Ma még a gyakorlást a sulira is, nagy szó ez!:-)))
Mesi kamasz, sokat vitatkozok vele, de rájön sokszor, csak jót akarok. Nyár végére, teljesen összeszedett lett. (kell neki nagyon a tengerimalac!,-)
Na eldugulok...megyek egy kicsit pihenni.


7 megjegyzés:

  1. Én jövök ám mindennap benézek!:-)A nők lapja cafés lányokat is olvasom, de nem igen van időm írni, pedig nagyon szeretnék.Nálunk Bazsi ma azt írta a facebookra, hogy még két nap a paradicsom.:-)Szóval ebből egyértelműen látszik, hogy nem várja a sulit.Mit mondjak!Valahogy én sem!:-)

    VálaszTörlés
  2. Igen Nelli, Te jössz minden nap, és ez annyira jólesik!:-)
    Én sem várom a sulit, ma már törnöm kell a fejem hogy legyen itthon elég csomagolni való reggelre, és Csengével sem lustizhatunk reggelente. Na de ezt is megszokjuk.
    Tényleg Dóriék hogy vannak? Mennyire haladnak az építkezéssel?
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szió!
    Azért tudjad én mindig olvaslak mert nyomon követlek hogy mi van veletek, ha ép nem tudok beszélgetni veled :)
    Csenge ügyi kislány már :) és Kata is ügyeskedik felállni már, ülni pár napja már megtanult ugy hogy feküdni már nem akar azóta csak csücsül és visong örömében :) puszi nektek

    VálaszTörlés
  4. Én is olvaslak, csak nem mindig jut időm válaszolni...

    VálaszTörlés
  5. Én is olvasni szoktam a blogod bár nem is rég talán egy 2 hete találtam rá és mióta rájöttem hogy rólatok van szó nagyon megörültem. Nagyon tetszik ahogy írsz csak így tovább. Jó hogy én két szemszögből látom a dolgokat egyik a Mesi másik Te szemszöged és meg kell hagyni furcsa ahogy mind a ketten máshogy vélekedtek egyes dolgokról! :D

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Igen nagyon szeretném a KÉT TENGERIMALACOT ÉS A KETRECET.:)

    VálaszTörlés