2011. szeptember 1., csütörtök

köszönöm

Köszönöm mindenkinek aki válaszolt kérdésemre.:-)
Bár Dél- Koreából nem írtak, de jólesett a válasz. Egyedüli talány Szilvi. Én úgy gondolom Mesi osztálytársa, de ha tévedek javíts ki. És bizony máshogy látjuk a dolgokat, és ez így van rendjén.;-)

Ma becsengettek! Újra meg kell szokni a rendet. Meg az osztálytársakat és a tanárokat.
Menni fog, kitartást kívánok nekik!:-)

Én is készültem a tanévkezdésre. Zsömlét és kiflit sütöttem, nagyon finom, könnyű lett. 19db lett, csak annyit kértem a gyerekektől hogy másnapra uzsinak hagyjanak hármat.;-)Persze az a jó ha elfogy, annak örülök nagyon.

2 megjegyzés:

  1. Milyen fajta zsömlét sütöttél?Tücsök Bogárnál van nagyon jó reci.Nézted már?

    VálaszTörlés
  2. Saját kútfőből, de a formázást lestem Limarától. 1kg liszt, 4 dkg élesztő, három kávéskanál só, két teáskanál cukor, 1dl olaj, annyi langyos víz amennyit felvesz és jól kidolgozom majd hagyom kelni, átgyúrom majd formázom és a tepsiben is hagyom kelni fél órát. Tojással lekenem, megszórom szezámmaggal és sütöm.

    VálaszTörlés