2011. szeptember 29., csütörtök

Mai kenyérke:-)


Ma meg voltam elégedve a kenyérrel. Tegnap nem lett ropogós a héja, és valljuk be az a legfinomabb része!;-)
Ma jénaiban sütöttem, kicsivel több mint 80dkg lett. Fél kiló lisztből és kb. 10dlkg kovászból. Következő alkalommal, kipróbálom a légkeveréses sütést.
De komolyan a világ egyik legszebb illata a sülő kenyér illata, és a hangja meg mikor hűl ki és cserepesedik, zenél a kenyér. :-) Csodás dolog, ez a sütés...teljesen megbabonázott most!:-)

2 megjegyzés:

  1. Anikó!Gyönyörűűűűűű lett!Nagyon, nagyon ügyes vagy!A bélzete milyen lett?Majd mutatsz képet arról is?

    VálaszTörlés
  2. Szégyeld el magad !!! :))))))))))))
    Ezért mert itt ingerelsz engem ezzel a finom kenyérkéddel , mikor legközelebb megyek hozzátok büntetésül kenyeret fogsz sütni nekem !!!!!!!!!! Ááááááááááá csak ugy irtam nehogy komolyan vedd :) De egy szeletet kérek az biztos ! Az a baj nekem nem jó a sütőm és megégne benne !
    Puszi

    VálaszTörlés