2011. szeptember 7., szerda

Szülői értekezlet.

Annyi minden csapong a fejemben, ha nem lett volna szülői tegnap ami két órásra sikerült nekem, de csak azért mert Csengére hivatkozva felálltam és eljöttem.:-O Nem jó szájízzel jöttem el. Fiatal csinos osztályfőnöke lett Dávidnak, vegyesen értékelték őt. Mesit tanítja, természetismeretre, most földrajzra. Ő szerette, elfogadta, bár küzdött a tantárggyal ötödikben, most már értem miért. Kemény tanító néni. Ami ugye nem baj, mert mostanában nagyon átestünk ugye a ló másik oldalára. De valahogy ahogy beszélt az ő tanítási módszeréről és a követelményről, meg hogy nála nincs pardon stb...és kb olyan háromnegyed órán keresztül szinte levegőt sem véve mondta, csak mondta, mi meg szülők azt éreztük hogy ennél jobban már nem tudunk belesüppedni a székbe.:-( Majd mikor átváltott mosolyogva a kirándulásra, osztálypénzre, és az szmk-ás segítségre, mindenki csendbe magába zuhanva hallgatott. Látszott a tanáron, hogy teljesen kiakad, senki nem jelentkezik, már majdnem megint megsajnáltam a helyzetet és jelentkeztem a feladatokra, mikor eszembe jutott, hogy nekem most éppen elég Csenge után futkosnom, Bencével tanulnom délutánonként, Dávidot kikérdezni, biztatni, felügyelni, majd Mesi kamaszságát megérteni, elviselni, és meghallgatni.Majd csak egy kis házimunka, bevásárlás, posta, fogszabályzás, főzés, mosás.....ez majd még érik bennem egy külön bejegyzésbe.
Szóval most nem birok még erre is figyelni. Azért remélem a gyerekek megszeretik a tanárnőt, és nem lesz ebből probléma.
Ja, és tegnap eszembe jutott még hogy Bencét nagyon kell ebben az évben felkészítenem a felsőre.Nagyon nehéz lesz neki, és nekünk is. Nagyon remélem hogy valami rendes osztályfőnöke lesz, olyan tyúkanyó típus mint most Móni néni, mert különben hihetetlen nehéz lesz. Mert ha ő kapta volna most Dávid osztályfőnökét, biztos vagyok benne kibuknánk...:-(De addig van egy év, sokat fog fejlődni Bence.Ma náluk lesz szülői, de az már nem egy olyan nagy durranás.;-)



És, hogy kicsit kiürüljön a fejem sütök ma, egy finom kenyeret. Majd beszámolok hogy sikerült!:-)

1 megjegyzés:

  1. Hát a Dávidék osztályfőnökéről Dorkának és Anyunak is hasonló a véleménye és ez a folyton beszélés nálunk órán sem változik....:/

    VálaszTörlés