2011. szeptember 30., péntek

Csak úgy!:-)

Ma nem sütöttem kenyeret!:-)))
Sőt vettem magamnak egy kis rozsosat. Többiek nem annyira szeretik.
Jön a hétvége. Hurrá!!!! Csak ne lenne az újabb füvezés miatt romokban a kert....na de ez is meglesz, ha így sem nő fű, akkor lebetonozom...punk-tum! (na, neeeeeeeeee:-)

Most van időm írni, Királylány alszik, sőt délelőtt szerintem olyan két órát aludt, de nincs ihletem....
Holnap piacolunk, rendeltem kakast, pörköltnek. Kíváncsi leszek milyen lesz, asszem még nem főztem.
Ma délutánt meg rászánom Dávidra, elviszem karate edzésre. Olyan nehezen mozdul ki, nem akar menni, pedig tudom ha ott lenne, élvezni. Mesi meg már környékez vasárnapi Árvácska menhely sétával, egyedül biztos nem akar menni...Bence megy holnap a Bodor majorba egyik barátjával..vinni kell majd őket.
Szóval nem unatkozom majd a hétvégén sem.,-)
Rájöttem különben miért ilyen nehezen mennek a srácok el itthonról, akárhová is. Mert én is hideglelést kapok, ha ki kell mozdulni itthonról. Egyre jobban, pedig az esetek többségében jól érzem utána magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése