2011. szeptember 16., péntek

kovász

Sajnos a kovász mára kimúlt!;-) Na jó nem beszélünk ilyen csúnyán róla, elszenderült, no.:-)
Jó egy kis malőr történt, de ez van, most legalább kisokos levendulás füzetem nélkül is tudom, hogy kell kovászt készíteni.;-)
De persze már ott van az újabb adag. És várja a folytatást.

Mai  napra a megdöbbenésem, egyre nagyobb lábast kell vennem. Még az a szerencse, hogy az én kedvenc bonyhádi lábasaim, megfizethető árban vannak. Nem is értem miért vagyok ilyen "maradi". Pedig ott sorakoztak a leghiperszuperebb lábasok, de nekem az a piros zománcos lábas KELL!:-)
Ja és az is friss felfedezés, miért fogy jobban a víz a kétliteres kancsóból, ami kerámia,ki van égetve, de nincs mázolva? Mert olyan hőmérsékleten tartja a csapvizet, mintha most húznánk fel a tiszta kútból, No, azóta kútvizet iszunk!:-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése