2016. február 5., péntek

És akkor...

És akkor jön a nagyüzem, a hétvége. Pedig mennyit takarítottam ma...:-)
Nem sok látszata lesz, de ahol ennyi ember van.:-) Kisuvickoltam a nagy szőnyegeket, a kicsiket kimostam és bedobtam szárítóba, és már tisztán illatosan vannak a fürdőbe. Minden egyes alkalommal hálát adok a szárító gépnek, és nem dobta meg olyan sokkal a villany számlát, hogy ne érje meg.:-)
Most fő az ebéd is...mert vásárolni voltunk délelőtt, és most lett csak készen. Tarhonyás húsi lesz.
Hétvégén, nagy süti sütés lesz, mert vasárnap, névnapi süti parti lesz. :-)
 És megint fogok pihenni...de jó. Jövőhéten csak fizika doga lesz. Számítások...majd lesz valahogy az is.:-)
Ja és vettem, kacsa sütőt végre. Volt még pontom, és a fele pénzből kijött, holnap kipróbálom, milyen finom kenyérke sül benne..:-)))

1 megjegyzés:

  1. Jó hétvégét neked. Oly jó ide belépni, nagyon üde lett az egész blogmegjelenés.

    VálaszTörlés