2016. február 1., hétfő

Nem bánom..

Cseppet sem bánom, hogy vége a januárnak. Nekem idén nagyon nehéz volt! De már túl vagyok rajta, jó lesz ez már..
Hétvégén nem vettem elő a tanulni valót, szerintem idén , vagyis ebben  a tanévben, még nem is volt így. Annyira jó érzés...Most ez nekem olyan pihentető volt. Szombaton még mentünk ide, oda, Csenge szülinapi buliba ment, bár még köhög, ma is, de ma délig elvittem oviba, mert inkább mikor fekszik köhög jobban. :-( Ebben az évben valahogy nagyon betegesek a gyerekek.
De a legfontosabb, szombaton Bence nyitó táncuk volt, az alapítványi bálon. Hát, én annyira le voltam nyűgözve, hogy az én lakli fiam, mennyire jól táncolt, mennyire odafigyelt, mennyire férfias volt! :-) Egy nagy élmény volt számomra! Majd megpróbálkozom feltölteni, ha lesz egy kis időm, meg segítségem. ;-)
Ma bementünk a suliba is aláírni a továbbtanulási papírokat, sokan mennyire nincsenek tisztában a gyermekük tovább tanulási képességével, lehetőségével...de ez az ő gondjuk. Nem kell mindenkinek a gondját a nyakamba vennem, ugye?
Holnap szülői, meg szerdán Mesinél is..
Főznöm is kell, mert tegnap elpusztítottunk mindent. Gulyáslevest csinálok, túrós tésztával.:-)

2 megjegyzés: