2016. február 6., szombat

Végre igazi nap...:-)

Milyen szépen sütött ma a nap, nem is tudtam mit kezdeni vele hirtelen. Első körben kizavartam mindenkit D-vitamint gyűjteni, néha én is kimentem azzal álcázva, hogy kiviszem a szelektívet, megnézem Zsolti ügyködését a kapunál..stb. Közben persze szememmel végig simogattam a kertet, az éppen kibújó tulipánokat, a gyöngyikét, a jácintot, a krókuszokkal nem tudom mi van.:-( Pedig az is volt a kertben. Zöld a rózsa, szép a fűszer kert is. Zsálya, oregánó, kakukkfű, rozmaring, szépen áttelelt, a fokhagyma is, és a hagyma is. :-) Van petrezselyem is, a többi még a földben pihen, lestyán, medvehagyma...
Szóval megsimogattam őket a szememmel, de sajnos ezen kívül nem nagyon tudtam kimenni a napocskára, mert mára tolódott a hejfestésem, és vizes fejjel nem akartam kimenni. Késő délután sütöttem holnapi névnapi süti partira, mézes krémest.
Hogy jártam a sütivel...megcsinálom a tésztát, kihagytam a szóda bikarbónát, de azt még végén is hozzá tudtam adni, egy kis tejjel, jó lett a tészta, háromba vágom, kisütöm, már akkor furcsa volt, mikor kinyújtottam, olyan sok volt a tészta, ja mert négy lapot kellett volna sütnöm.:-) Mert ugye egy réteg grízes krém a tésztára, egy réteg lekvár, egy réteg grízes krém, rá tészta csoki. Na én most úgy csináltam tészta, egy réteg grízes krém, rá lekvár, rá tészta, alulra lekvár, rá grízes krém, tészta csoki. :-) Kíváncsi leszek! :-D
Mai biggyesztés: tojás leves, szilvás gombóc, kevés volt 45 db.:-) Gyönyörű kenyeret is sütöttem. :-) Finom is lett. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése