2016. június 2., csütörtök

Egyik szemem sír, a másik nevet...

Egyik szemem sír, a másik nevet...bizony, bizony..
Mert az első négy óra matek lett volna, én meg már annyira szerettem volna túl lenni rajta. De nem, mert a tizenkettedikeseknek osztották ki az írásbeli érettségit. Így nem volt matek óra. Törin kikaptuk a dogát, négyes lett, örültem neki, viszont így négyes lettem. Nem baj, azt mondta nem érné meg erre rágörcsölni és újra írogatni, akkor jó, ő meg van elégedve, ez a lényeg. :-)
Angolt is megírtuk, volt ami ment, de ez a mondat összerakás, főleg, összetett mondat...na ez nem annyira megy, de azt mondta a tanár úr, nem lett olyan rossz, persze nem javította ki, és így nem is tudom, kell e írni e még javítani, de én nem idegeskedem már rajta. Vannak jegyeim. :-)
Na még jövőhét egy nagy menet, biosz, kémia, és gondolom az elmaradt matek..
Holnap munka, és HÉTVÉGE, lesz majd, hogy csak leülök, és nézek ki a fejemből..:-D

1 megjegyzés:

  1. Hát kb én is, de persze nem, mert millió a dolgom, de akkor is legalább van rá remény, hogy csak egy kicsit úgy nézzek is:)

    VálaszTörlés