2016. június 22., szerda

Ma jobb..:-)

Elmúlt...félig, meddig..még a mosoly nem az igazi..:-)
Pedig ma már voltak apró örömök, vettem jó árban kovászolni uborkát, már a napon csücsülnek.:-)
Vettem a gyerekeknek kakaós csigát reggelire, magamnak borjúpárizsit, mert megérdemlem.:-)
Meglocsoltam a kiskertemet, olyan jó látni a paradicsomtól a kedvenc évelő virágig, hogy él.:-)
Medencéről levettem a fóliát..megcsapott az a víz szag, amit csak nyáron érez az ember. Madarak MÉG élvezik a meleget, én meg lassan biggyesztek. Bableves lesz, ott nem kell a tűzhely mellett állni, gondoltam palacsintára is, de nem lesz. Viszont valamit jó lenne sütni, lehet kakaós kalács lesz a végén.
Gondoltam a szőnyegeket kimosom, a nagyot is, de nem...semmi értelmét nem látom most, ki-be mászkálunk...majd nyár vége felé...
Kezdem érezni a nyári érzést....és ez jó!
Ma drukkoljunk a fiúknak a focin. Hiszen megérdemlik! :-)

4 megjegyzés:

  1. Anikó! Nem pont ide tartozik, de már annyiszor téma volt, olvasd el te is! Mintha rólunk írták volna... én bizony megkönnyeztem:
    http://leleksuttogo.cafeblog.hu/2016/06/21/draga-gyermekem-egy-bizonyitvany-margojara/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megkönnyeztem..
      És én is büszke szülő vagyok! <3

      Törlés