2016. június 6., hétfő

hétkezdet...

Mennyivel nyugodtabban kezdődik ez a hét nekem, mint a múltheti, a sok, sok feladattal.
Még van nekem is sulim, írunk is még kémia, biosz és matek dogát, de ez már nem idegesít annyira, mint az angol és a töri például. Gyerekeknél is, van aki még ideges a jegyek miatt, van aki nem, van akin nem látszik...:-)
Csenge a héten még oviban. Maradhatna itthon, de csak szenvedne. Mert azt tud mostaniban. Legfőképpen este lefekvés körül megy a műsor, húzza az időt. Még ezt, vagy azt csinál, még éhes, még ....de nem is ez a baj, amíg itt van lent beszél, valaki mindig készenlétben, mert kell valami. Mostanában már mondja is, hogy nem csinálja, pl fogmosás. :-) Édes aranyos, amúgy, tegnap reggel felöltözött, kérdi: anya, olyan vagyok mint a kelő napsugár...az!!!!!:-D
Csak ez a nyifinyafi..meg ez az állandóan, kérek ezt-azt..Már nem emlékszem a nagyoknál milyen volt az este, de ők korán feküdtek, korán keltek...Csenge, meg még alszik..

Na mindegy, ennyi bajunk legyen. Szerintem a nappali jó lett, de van akinek magasan van a tévé a szekrényen, és különben sem illik ide a szekrény...hát oké, de valahogy most nem tudok venni ide tv szekrényt, 50000ft-ért és különben is, a mi lakásunkban nagyon kevés az összeillő darab, vajon miért?? :-) De nekem így tetszik! Pont! Mivel a többségnek oly mindegy, akkor tehát jó így!:-)
Szép hetet kívánok nektek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése