2016. június 16., csütörtök

Elballagot Ő is!

Végre itt! :-)
Olyan sok minden történt az elmúlt napokban...legfontosabb, elballagott a nagyok között a legkisebb is, az általános iskolából. Most egy évig, három középiskolás és egy ovisunk lesz.:-)
Olyan érdekes volt ezt is megélnem, végig olyan nyugodt voltam, semmi extra, mondjuk azon kívül, hogy renitens voltam, voltunk, nem énekeltünk együtt a szülőkkel a végén, de kiderült Bence sem énekelt...tehát jó volt ez így.
Persze ideges is voltam közben, mert én hülye ettem egy kanál fagyit délután, tejszínes volt, mikor lettem rosszul tőle??? Igen a ballagás kellős közepén. Lemaradtam arról, hogy kihívták Bencét és kiemelkedő sport teljesítményéért, emlék könyvet kapott. Ezt annyira, de annyira sajnálom.:-(((((
Fel sem tudtam menni elköszönni a tanárnőtől, de mindegy már, Bence a lényeg, ő meg helytállt ahogy kell.
Érdekes volt megtapasztalni, mennyi érzelem jött át rajta, mikor átadtuk a virágot neki, zokogott, na nem ezért, hanem azért, mert egy kedves kis barátját hagyja ott az iskolában. Meg azért kibukott, érzelmes ő nagyon. Jó volt látni, ahogy megölelik őt a régi tanárok, és a kisebb gyerekek, hangosan köszönnek el tőle...
Másik fele Dávid, á...még mindig zárkózott, régi osztálytársak úgy örültek neki, ő meg zavarban volt nagyon..:-( Remélem kinyílik majd hamarosan jobban ő is...
Család egész jól érezte magát, csináltam a ballagónak hamburgert, én sütöttem a hamburger húsit, meg a bucit is, nagy sikere volt, meg a toszkán csokitortának is. Közben Nővérem szülinapjára méterest csináltam, remélem az is finom lett...anyósom pogit sütött. Én állítólag hangosan jól éreztem magam,( isteni ágyas barack pálinka volt) a megjegyzésre be is sértődtem..:-)


Ma csak rom eltakarítás, főzés, sütés, hűtőt leengedem, mosok..TEHÁT pihenek!:-)



3 megjegyzés: