2017. március 23., csütörtök

kérek..., köszönöm!

Nem vagyok Emerenc! Azért írom mert most Szabó Magda Az ajtó című művét vesszük, abban az egyik főszereplő Emerenc, aki csak adni szeret, kiszolgálni, neki a szeretetnyelve a gondoskodás. Nem szeret kapni, ő csak adni szeret, kiszolgálni. Nem vagyok Emerenc!

Én szeretek kapni, szeretem, ha szeretnek, szeretem ha dicsérnek, szeretem, ha néha én is kapok, nem csak adok...

Kérhetek tőletek valamit? Küldjetek nekem egy üzenetet, nem kell semmit írni, elég ha csak egy mosoly jelet küldesz. :-)
Lemerültem, kimerültem, kell egy kis töltődés, önző akarok lenni most!!!
Ez az egy felület, ahol én vagyok, ÉN!
KÖSZÖNÖM
(egyszer régen volt már ilyen kérésem, akkor annyit kaptam tőletek, idáig tartott az a sok pozitív energia. :-) )

34 megjegyzés:

  1. Nagy-nagy ölelés egy habos kakaó társaságában. :)

    VálaszTörlés
  2. Bárcsak feltölthetnélek! Légyci, ülj ki a teraszra ma egy kávéval, egy túró rudival, lélegezz, fülelj, szimatolj, de legfőképpen lélegezz és tarts leszarom napot, még ha csak tíz percre is. :)

    VálaszTörlés
  3. Anikó egyetértek Juhmeli-vel, annyival egészíteném ki, hogy az egyik kolleganőmnek volt az asztalán szölőcukor, azt kinevezte "leszarom-tablettának", és időnként bekapott belőle, és még ki is mondta - már mosolyogva, hogy le......)))))))

    VálaszTörlés
  4. egy kis szójavítás, mert elírtam - szölőcukor helyesen szőlőcukor))))

    VálaszTörlés
  5. Feltöltődéshez nagyölelés!!! :) Boszi

    VálaszTörlés
  6. :) :)) :))) :)))) Közeleg az érettségi, elhiszem, hogy csupa ideg vagy, érzékenyebben reagálsz a dolgokra. Biztos sikerülni fog, szerintem a tanárok tisztában vannak vele, mit adtak le, és mit követelhetnek tőletek. Annyira ügyes voltál végig, rendben lesz minden, hidd el :) Persze könnyen beszélek, kibicnek semmi se drága, de próbálj meg kicsit lazitani. puszillak :)))))

    VálaszTörlés
  7. Hogy most is sokáig tartson.:-)
    Ölellek! :-)

    VálaszTörlés
  8. Vagyunk itt jó páran, akik akkor is veled vagyunk, ha éppen nem irunk ide, de olvassuk a napi történést, gondolunk rád, szurkolunk neked ! Nagy öleléssel

    VálaszTörlés
  9. Ölelés Qatarból!����

    VálaszTörlés
  10. Ölelés Qatarból!����

    VálaszTörlés
  11. Szeretetemmel ölellek Drága Anikó!!!♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  12. Délután kert, este, miután a gyerekek elaludtak fagyi. Nekem sokat segített. :) Ölellek, Anikó!

    VálaszTörlés
  13. Sok szeretettel Neked kedves Anikó, hogy jobb legyen a kedved!!
    Aranyosi Ervin: Itt a tavasz

    Megjött hát a tavasz,
    rügyeznek a fák,
    hallgasd a madárdal
    vidám dallamát!
    Frissül a levegő,
    a szél is dalol,
    Sándor, meg a József
    itt jár valahol.
    Lábnyomukban lépked
    büszkén Benedek.
    Zsákjukban meghozták
    a várt meleget.
    A világ fényben fürdik,
    Ragyog a napunk,
    mosolyog az ég is,
    vidámak vagyunk.
    Kedves Tavasztündér,
    vártunk már reád
    varázsold a telet,
    szép tavaszra át.
    Színes virágokkal
    terítsd a mezőt!
    Készíts új világot,
    szebbet, élhetőt.
    :-))

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés