2019. október 14., hétfő

Hüpphüpp ❤️

Nem tudom mi lenne, ha egy plusz nap lenne a hétvégén. Vasárnap este azt érzem, kincset érne. Aztán lehet nem lenne az sem elég. Minden esetre most vasárnap este olyan volt, mintha huss nem is lett volna hétvége. Pedig tartalmas volt. Voltunk vásárolni, bakancsot Csengének, nekünk futó cuccot a decatlonba. Sütöttünk szalonnát, futottunk is, főztünk is, tanultunk is eredményesen Csengével, takarítottunk, mostunk (tam) ☺️ voltunk patakon sétálni, fél órát még szunyáltunk is. Ja, elmentünk megrendeltük a fát a Bali fölé csinál Zsolti féltetőt....
Most, hogy le írtam el is fáradtam 😉 még jó, hogy 48 óra volt erre.
Tehát reggel elég fáradt voltam. Főztem gyorsan kelkáposzta főzeléket, tornáztam is, feldobot a napsütés és a meleg.

Meg jöttek a meghívók Mesiék esküvőjükre, olyan szép. Hüpphüpp

4 megjegyzés:

  1. Ó de nagyon szép ez a meghívó!!! - és tartalmas volt a hétvégétek is csak olyan rövid, én is mindig ezt érzem:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a meghívó és már nincs is messze a nagy esemény. Nagyon sok boldogságot Nekik!

    VálaszTörlés
  3. Hú de szép és elegáns a meghívó! Azt valahogy nem is tudtam, hogy ilyen közel van a nagy nap!
    Szerintem is szuper jó, tartalmas kis hétvégétek volt!

    VálaszTörlés