2019. október 27., vasárnap

🤗 Idő

Idő milliomos vagyok. 😌
8 óra, megy a mosás már, ebéd előkészítve, sőt, már a két féle desszerten gondolkozom, sőt három. (mákosguba, madártej, gesztenye püré) mindenből egy kicsi. 🙂
Zsolti pecázik, Bence megy dolgozni... Remélem Mesiék is jól vannak.
Nem kell tanulni sem, éljen az őszi szünet! 🤗
Jó lenne ma eljutni futni is, de olyan semmittevés is jó lenne 😁
Jövőhéten Zsolti lesz itthon, én szerdáig dolgozom, csütörtökön szabin leszek. Jönnek nővéremék.
Mondjuk nem ártott volna az az egy szabinap mikor ruhaprobára mentünk volna Mesivel.... De még elvileg van 9 napom, karácsonyra el kellett rakni 5 napot, kettőt kiveszek esküvő előtt, kettőt január 2,3.-án akartam, mert akkor még zárva leszünk. De az már mehet a jövő évi szabiból is.
Jó lesz ez... ❤️

1 megjegyzés:

  1. Igen jó lesz:)) és pont ezt a hihetetlen időmilliomosságot éreztem én is tegnap:)

    VálaszTörlés