2019. november 2., szombat

Akár pihenős is lehetne, akár... ☺️

Szóval, cseppet sem unatkozunk soha. Nem mondom, hogy néha nem szeretnék csak úgy bámulni ki a fejemből... ☺️
De ma reggel is arra keltem, hogy basszus, elfelejtettem a vizet is bediktálni (gázt is elfelejtettem) persze jön majd egy becsült számla, de annyira süsü vagyok, hogy már azt is elfelejtettem, hogy múlt hónapban vajon bediktáltam? Mert valamelyik szolgáltató x nem diktálás után átdob éves elszámolásba. Na ilyenek járnak reggel az agyamban, mikor olyan szupi szombat lehetne, akkor kelnénk amikor akarunk, nem kell boltba menni, tegnap kitakarítottunk....
Mondom lehetne... De Zsolti feje nagyon fáj, régen volt ilyen fejfájása. Mesiék meg várnak ebédre, együtt megyünk ki a temetőbe anyukámékhoz.

Hűtőt kitakarítom azért, olyan alaposan és az icsekk jótékony megléte folyamán lelki ismeretem könnyítése miatt, reggel elintéztem a postát is (feladtam a csekkeket) . 😁

Mesi jól van, alig várjuk a szerdát, akkor lesz nagy ultrahang vizsgálat. Mindenki nagyon izgul... De minden rendben lesz! ❤️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése