2019. november 26., kedd

Van még idő?

Olyan érdekes dolog ez, munkahelyen díszítve van már karácsonyi díszekkel az én kis recepciós részem, olyan gyönyörű. Itthon is már itt ott karácsonyi fényfüzer, gyertya, hógömb... Úton láttam már karácsonyi fényfüzerrel bevont fákat sorban, Főterén áll a nagy fa, gyönyörű ez is. Imádom amúgy,  várom nagyon a karácsonyt, de közben meg olyan fura érzésem van, hogy lett hirtelen december?????
Repülnek a napok...
Én még semmit nem készültem se Mikulásra, se szülinapra, se karácsony.... Semmi :( tudom van még idő. Van még idő?


4 megjegyzés:

  1. Én is így érzek kb. Az a fontos, hogy ne kezdj el kapkodni! Csak nyugi! 🙂

    VálaszTörlés
  2. Van még idő. Mikulásig még 1 teljes hét. Szerintem érthető teljesen, hogy idén az esküvő felülírja az amúgy minden évben szokásos ünnepeket és nyilván elsőbbséget élvez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, persze kisimul majd minden, ahogy szokott. :)

      Törlés