2019. november 4., hétfő

Hétfő

Egész nap esett az eső. Ugye, ez nem csak nálunk volt ma. Éppen reggel azon gondolkoztam a nappaliban, ó de jó lenne most egész nap végig nyúlni a kanapén EGYEDÜL és csak a semmit csinálni. ☺️
De nem, menni kellett időre suliba, majd jól eláztunk, majd csak egy nyakig sáros helyen parkolva, munkába mentem. Mire este hazafelé jöttem, még nagyobb sár volt.
De végre 4 nap várakozás után megérkezett a rendelt egyedi táskám, annyira örültem neki 🙂 karácsony volt nekem, hónapok óta szerettem volna. És most nem sajnáltam magamtól. 🙂 Nem nagy, nem kicsi...pont olyan amilyet szerettem volna.
Bár családom szerint kicsit táska bolond vagyok...( rám is aggadtak jópárat 😋)
Jó, de csak ilyen szedett védett van. Oké, hogy nemrég vettem a dechmannba egy szupit, de egy hogy nagy, telepakolom, nehéz. És a pántja rövid, most már kabátba.
Ugye milyen fontos dolgok ezek? 😁😁😁

És utálom, hogy már sötét van este nincs világítás a futópálya körül, fejlámpával nem túl kényelmes futni. 😐

5 megjegyzés:

  1. Honnan rendelted a táskád? Mert nemcsak te vagy ám táskamániás...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Monimi-s, nagyon igényes, egyedi :) valami hóbortom nekem is lehet :)

      Törlés
  2. Na, megnéztem a monimi-t, eddig nekem ez ismeretlen volt. Egy olyan vállon/fejen átvetőst(aminek a pántját a mellkasod előtt átvezeted) én is régóta keresek, nem is tudom, mi az ilyen fazon neve. Ne legyen se túl kicsi, se túl nagy, ahogy mondod...amit rendeltél, az melyik fazon a monimi oldaláról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://monimi.hu/termek/city-bag-66-noi-taska/
      Ezt vettem én, válltáska, de lehet hosszút is rácsatlakoztatni. Ez sötét barna, közepes táska. :)

      Törlés
  3. Csinoska, viseld egészséggel!

    VálaszTörlés