2019. október 18., péntek

Péntek

Reggel hatkor felkeltem, amúgy olyan fél hét felé szoktam, kitakarítottam a fürdőszobát, felmostam mindenhol és akkor elkészítettem mindent a Csengének, elvittem suliba, majd sokat hezitáltam, de elmentem futni. Gyönyörű táj, színes fa levelek, sütött a nap, de azért harapni lehetett a levegőt. Egyedül voltam, csak a kocsik jöttek, mentek. Hazudnék, ha azt mondanám élveztem minden percét és nem haltam meg, de megcsináltam. A vége mindig jó.:-)
És igen vörös volt a fejem kb még 10-kor is mikor a munkát kezdtem, de jó volt, ha ráveszem magam, háromszor menne így...na majd kiderül.
Holnap IKEA nap lesz, Mesi megy és hívott engem is, gondoltam megyek...lehet Csengét is visszük. Naná...Biztos találok valami NAGYON fontosat és nélkülözhetetlent. :-)))))

Vasárnap nem csinálunk semmi...főzök, sütök, tanulunk, takarítok stb. De remélem lesz pár perc pihi is.:-)

Nagyon szép hétvégét kívánok mindenkinek aki erre jár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése