2019. október 10., csütörtök

Nincsenek véletlenek...

Igazság az, hogy nincsenek véletlenek.
Mikor ki vagyok bukva a sulira...jön szembe velem minden.
Vekerdy Tamás halála, persze itt marad Ő ezzel velünk, bármikor vissza tudunk nyúlni a bölcs mondataihoz, kapaszkodni bele.
Most is bele kapaszkodom, a mondataiba, nekem csak feltétel nélkül szeretnem kell a gyermekemet, akár elfogultan is.

Más...
Ma egy olyan pocsék nap volt. Fáradtan keltem, nyűgösen mentem dolgozni, ma a cuki gyerekek sem dobtak fel, ma megint el kellett intéznem olyan kellemetlen telefont, amit nem én kavartam meg.
DE, elmentünk futni. Eddig ha két kört futottam egyben, majd kettőt, hármat egyesével utána szuper volt. Kedden ment a három kör egyben, többi egyesével és ma? Öt kör egyben. Annyira jó volt. Bírtam volna még, de annyira büszke voltam magamra, hogy abbahagytam. 😁 Pedig fájt a fejem, (egész nap) de nem az az erős migrén. Havi hormonok is működnek és még így is... Na, haladunk. ☺️
És olyan jó érzés mikor megcsináltuk, Zsolti 9 körnél tart. 🙂

2 megjegyzés:

  1. Ugyesek vagytok! Egy kor mekkora tavolsag?

    VálaszTörlés
  2. Szuperságos és átmos és felvidít, a mozgás mindenre IS gyógyír!!!!

    VálaszTörlés