2019. október 20., vasárnap

Nem csak a szép és a jó, de minden oké ❤️

Olyan jól indult a tegnap délelőtt, na jó, majdnem tökéletes volt, csak kicsit zördültünk össze Zsoltival, valami hülye apróságon.
Dávid ment az egyetemre (Mesi Dávidja), ki találta Mesi, menjünk addig az ikeaba, esküvőre dekort nézni (suli mellett van a ikea). Jó ötletnek tűnt, gondoltam csavargunk hárman lányok, kevesen voltak az ikeaba, csodálkoztunk is. Minden oké volt, dél felé elmentünk ott ebédelni izgalmas volt, Csengének főleg, nem ezen szocializálódott. Vettünk svéd húsgolyót, mandulatortát stb. Kifizetem, majd mire az asztalhoz értem Mesi eltűnt. Hirtelen arra gondoltam hányingere lett a sok kaja szagtól, abban a pillanatban hív zokogva, menjek a WC - hez. Igen minden rossz lefutott az agyamba, elkezdett vérezni Mesi. Nem kicsit nagyon. Hívtam Dávidot, nyugtattam Mesit, majd ahogy az autóhoz rohantunk mindent hátra hagyva, Dávid döntött mentőt hív, nagyon vérzett Mesi.
Próbáltam biztatni, mire megjött a mentő, majd én Mesivel mentem, Dávidék kocsival jöttek utánunk. Szirénázva száguldtunk, persze a kórházban nem annyira siettek, utolértek Dávidék. Na mindegy, meg vizsgálták Mesit, kiderült hogy a baba vidáman van, de egy hematóma kifakadhatott. Mondjuk pedzegette már múltkor a doki hogy van, de az ember nem számít erre. Nagyon örültünk neki, de nagyon ijesztő volt, én még mindig a hatása alatt vagyok. Azóta jobban van Mesi, hazajöhetett, szigorú fekvés, kedden doki.
Remélem többet nem hozza ránk a szivbajt ez a kiskrampusz. :)
Milyen sok fiatalnak van hasonló problémája, nem beállt mensi és ez a baj is.
Mondtam Mesinek most pihenés. Bűntudatom nincs, semmi előjele nem volt ennek, 10perccel előtte volt mosdóba, akkor még semmi nem volt. Hálistennek hasa nem görcsöl.

Zajlik az élet, ezt azért írtam meg, mert őszinte vagyok mindig, nem csak a rózsaszín köd van a nagycsaládban.
De persze pozitívan próbálok hozzáállni. 

11 megjegyzés:

  1. Nagyon ijeszto lehetett. A lenyeg, h jol alakult. Kivanom, h minden rendben legyen.

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég! Hú, ez nagyon rémisztő lehetett, de az a lényeg, hogy nem lett baj! És ettől még minden rendben lehet és remélem lesz is Mesiéknél! Nálunk Toma ijesztgetett, mondjuk ő inkább a 33. hetet választotta erre az alkalomra :) , de ugyanígy vérzéssel és minden "jóval", a méhlepénnyel volt gond, és ugyan még egyszer megijesztett és onnantól pihenni kellett, de végül - mint tudod - minden rendben lett és ez a legfontosabb! Szorítok Mesiéknek, nagyon bízom benne, hogy minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rémisztő volt nagyon.... Túl vagyunk ezen, de iszonyú rossz emlék lesz. :( nagyon drukkolunk mi is...

      Törlés
  3. Hú,hát végig egy csomó a volt a gyomrom, de jó, hogy nincs baj. 🤗😘

    VálaszTörlés
  4. Még jó, hogy biztató volt a cím, jól megijedtem volna...
    Remélem, minden okés lesz :)

    VálaszTörlés
  5. Szegény Mesi! Borzasztó lehetett, igen ez nem rajtunk múlik sajnálom, hogy már az első babavárása ilyen rémülettel indul, remélem innen minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom Mesit nagyon, olyan ijesztő volt. Remélem holnap is minden oké lesz a dokinál.

      Törlés
  6. És mit mondott a Dooki a tegnap? sajnálom! mennyi idős a baba? semmi baj ne legyen most már, maradjon bent amig kell!

    VálaszTörlés