2020. április 1., szerda

Na igen.. ☺️😁☹️

Jó, eddig is beszélgettem pl Mesivel videó cheten. Akkor mindig nyugtattam magam, hogy oké, oké este már munka után úgy nézek ki, ahogy kinézek....
De most, hogy naponta így chetelünk a kolléganőimmel teljesen kiakadok. Tudom én ésszel, hogy pont úgy nézek ki, mint egy 46 éves nő, de a lelkem még 20 éves és én úgy látom magam belülről pont, mintha 20 éves lennék. Erre a kép, töttyedt bőr, toka, iszonyú karikás szem... Oké, tegnap migrénem volt, pedig milyen régen nem volt, de tegnap mellém szegődött.
Ma azért próbáltam kicsit össze szedni magam... Hajamat megcsináltam, és nem macinacit vettem fel, hanem farmert és olyan felsőt amit munkába szoktam. 😁 És így tanultunk, főztem spenótot, meg sütöttem krumplis kenyeret és sétáltunk is Csengével, de a Skype értekezletre nem kapcsoltam be a kamerát, pedig olyan jó volt látni a kollégáimat kicsit... ☺️🧡

Fogam is pont olyan mint egy 46 éves emberé, elhasználódott, egyik rágófogam nem fáj, de a tömés alatt fáj ha rágók rajta... ☹️Most???? De amúgy is.. ☹️☹️☹️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése