2020. március 31., kedd

Hullámvölgy...

Hogy vagytok?

Én tegnap nagyon ki voltam idegileg. Úgy, hogy a körülményekhez képest minden rendben van. (mi lenne akkor, ha valami nem lenne oké?)

Zsolti nem ment dolgozni, rossz időre való tekintettel. És akkor nincs pénz. Persze ez most" még " nem annyira életbe vágó. De már jár az agya, hogy lehetne biztos jövedelem... Most sehogy, most mindenki alatt rezeg a léc. És amiket hallok családon belül is, elszomorít. Bezártak, szélnek eresztettek mindenkit, majd azzal biztatták őket, hogy ha vége ennek az időszaknak és újra indul minden, visszaveszik őket. És addig???? ☹️☹️

Én csendben vagyok, az én munkahelyem, köszönhető a főnökömnek, teljesen emberségesen áll ehhez a helyzethez. Heti egy napot bemehetünk, és egy nap szabi a héten a többi home office. Szerintem a mostani helyzetben ez a legjobb megoldás. Ha nem tudunk bemenni, azt is lehet választani, akkor két nap szabi.

De úgy sajnálom, hogy pont azt a réteget teszik bizonytalanságba, akiknek amúgy is nehéz. Én megértem, hogy most a mukaadónak is nehéz, de mégis...

És akkor a média másról sem szól, mint maradj otthon, celebek sajnálkoznak milyen nehéz nekik... Képzeljük el azt, akinek tényleg nehéz, aki napról napra élt. Aki nem úgy éli meg a maradj otthont, hogy milyen jó, sok filmet és sorozatot tud nézni, milyen finomakat tud főzni.... Hanem ki tudja, mit eszik aznap.

Amúgy azért voltam ki tegnap mert ez a tanulós, tanítós szitu is
 kiakaszt.
Hogy csak magunkra vagyunk hagyva, csináljunk meg xy feladatot, fotózzuk, küldjük, válasz sincs... Persze tudom mindenkinek nehéz..
Így kitartunk, mint mindenki.
Vigyázzatok magatokra nagyon! 🌻🌼🌷

2 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek, sokan nem tudjuk, hogy nálunk még mennyire sokkal nehezebb helyzetben is vannak emberek. Épp olvastam egy írást, egy indiai orvostól, azt írta: Ha karanténban vagy, az egy privilégium, mert van hol laknod. Ha kezet tudsz mosni, az egy privilégium, mert van folyó vized. Ha tudsz kezet fertőtleníteni, az egy privilégium, mert ez azt jelenti, hogy meg tudod venni. Sokaknak egyik sem adatik meg. Hát így ennyi. És azért kitartás oda is, szerintem mindannyian szívunk most egy kicsit.. :/

    VálaszTörlés
  2. Nehéz mindenkinek.
    Most éljük a tartalékainkból(szerencsések vagyunk, hogy van), utána marad egy részállásos pedagógusi fizetés, ami a csekket sem fedezi.De már most gondolkodunk a hogyan továbbról.

    VálaszTörlés