2020. március 17., kedd

Nem éppen vidám...

Hát, újra itt.
Bár hullafáradt vagyok ma, majd 10 órás munka után, mert össze kellett rakunk a Home office dolgokat, gondoltam mégis adok egy kis élet jelet.
Bezártunk mi is a munkahelyen, nem sok időm volt ma, hogy figyeljem mi történik a nagyvilágban, de mikor láttam, hogy a tanárok folyamatosan bombáznak az otthon tanulással, közben bent mindenki feszült ideges a munkahelyen, fb mindenki a maradj otthont nyomja, ömlik ránk, hogy a boltok üresek, mi meg délutánig azt sem tudjuk mi lesz holnap..... Sírni tudtam volna.
Tudnék most is, ha nem az lenne a cél, legyünk most türelmesek és erősek.

Nem akarok sem türelmes, sem erős lenni.
Mintha egy elég szar, katasztrófa filmet néznék, olyan az életünk most.
Talán, ha felkelünk holnap, csak egy szürke szerda lesz... De nem.

Zsolti itthon, elvesztette a munkahelyét, most abba nem megyek bele, hogy viseli, és hogy viseljük mi az ő lelkiállapotát, akkor sem lenne könnyű, ha nem ilyen lenne a helyzet, de ilyen a helyzet..
Csenge itthon, holnap bele kell vetnünk magunkat a tanulásba. Nem lesz egyszerű...
Fiúk... Bence beteg, hőemelkedése van, náthás.... Még!
Dávid csavarog... Hogy a csudába értsem meg vele, hogy most nem kéne... ☹️

Mesiék jól vannak, legalább ők...

Én kaptam ma egy laptopot itthoni munkavégzéshez, nagyon érdekes lesz.

Annyira ideges és fáradt vagyok a ki alakult helyzettől itthon is és a környezetemben is.., szavakba sem tudom foglalni.

Persze legalább egészségesek vagyunk, legalább együtt vagyunk, legalább van még nekem munkahelyem... Legalább.... MÉG!

Innen, csak jobb lesz. Reméljük! 🙏

3 megjegyzés:

  1. Vigyázzatok magatokra, drága Anikó!
    Kitartás! Erika

    VálaszTörlés
  2. Bizzunk a legjobbakban! Mast nem tehetunk.

    VálaszTörlés
  3. Kitartást Anikó! Én már túlvagyok a nagy hajtáson, két hét óta. Tudom min mégy keresztül. Zsoltinak meg nyugalmat, higgadtságot kívánok és drukkolok, hogy ha mindennek vége, találjon valami munkát!

    VálaszTörlés