2020. március 4., szerda

Jó nekem ❤️

10 éve kezdtem írni ezt a blogot, 10 éve.
Mennyi minden változott azóta, és mennyi minden nem.
Aki olvassa a blogot tudja, aki nem, olvassa el. 😁

Kedves kolléganőm rám talált a neten. Itt ugye vörös a hajam, most szőke.
Mint egy titkos élet, olyan ez nekem. Mennyi mindent leirtam ide és mennyi mindent nem.
Mennyit változtam, vagyis úgy érzem változtam, de ki nem, hiszen a körülöttünk lévő világ is.
De az alap nem változott. Anyuka vagyok, feleség, munkatárs... Lassan nagymami ❤️

Néha érzelmileg fent, néha lent...
De a végén mindig rájövök, hogy jó nekem! ☺️☺️☺️

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok blogszülinapodhoz ! A változás mindenkire igaz sőt még a hangulatunk ingadozása is:) További szép napokat kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog blogszülinapot és még sok évnyi aktív blogolást! :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
  3. A kívánságokhoz nem tudok hozzátenni, újat. Kérdeznék: milyen érzés volt, amikor ezt megmondta a kolléganő, hogy rátalált a blogodra? Érdekes lehetett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan mintha egy másik életemből tudott volna meg egy titkot. Aztán jó volt... De furcsa nagyon. ☺️

      Törlés
  4. Boldog blogszületésnapot! Én sem keverem a két életemet, valahogy nem szeretném, ha a valós ismerősök olvasnák a titkosat. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez olyan érdekes.... Valahogy én is azt gondolom, hogy ne ismerjenek meg. De közben ez vagyok én, ezek a gondolatok csak az enyémek, és valójában ez vagyok igazán ÉN. Furcsa érzés ez, mondjuk egy cseppet sem szégyellem. De azért jobb, hogy csak kevesen tudják a környezetemben, vagy kitudja... 🤔😉😁

      Törlés
  5. Úristen 10 éve,jól megoregedtek a gyerkoceink,boldog születésnapot a többit tudod♥️♥️♥️��

    VálaszTörlés
  6. Még Nagyon sok Blogszülinapot neked és nekünk olvasóknak!♥ Ölellek!♥♥♥♥

    VálaszTörlés