2020. március 19., csütörtök

Alakul...

Ma már este olvastam is... Élveztem nagyon.
Törekedtem arra, hogy legyen napirend.
Ma egy kicsit borult a rend, mert reggel boltba mentünk, azzal nem számoltunk múlt hétvégén, ha itthon lesz mindenki és unatkozik, eszik, főleg a kamaszok.
El rettentő képek reggel a fb-on, micsoda felelőtlen emberek sorban állnak a bolt előtt. Na, mikor mi mentünk, kényelmesen tudtunk vásárolni, mi is felelőtlenül... Miért nem maradtunk otthon? Mert nem halmoztunk fel annyi ételt, hogy hetekig elég legyen. Most egy picit jobban bevásároltunk, de ez sem fog elég lenni hetekig.
Napirend működni fog, de ma nem volt annyira lelkes Csenge a tanulásban, dupla annyi idő volt. Dolgoztam is. Persze azért itthonról nem egyszerű
Nincs szerver, azon csomó minden van, de azért van munka. Örültem volna, ha konkrét feladatot adnak, de azért tudunk dolgozni.
Es persze egyszerre tanítani, dolgozni, főzni, háztartást vezetni nem lehet...
De alakul majd.
Minden rendben lesz.... 🧡

3 megjegyzés:

  1. Itt is őrületes a felvásárlás. Pedig OV folyamatos ellatast ígert.Mi sem tettük meg, sok okból.belejössz, nem féltelek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is Orban hibája, persze...🤣

      Törlés
    2. Kinek a hibája nem tudom... Van egy kis gerjesztés is benne, de tegnap kora délelőtt a Lidl tele volt áruval, hússal, egyedül élesztőt nem kaptam. Szóval azért nem kell megrohamozni a boltot. De, mint mi is azért vettünk több mindent,, hogy ne kelljen sűrűn menni.

      Törlés