2010. december 3., péntek

Doktorbácsinál..

Köszönöm a sok jókívánságot!:-)

Voltam ma orvosnál, kicsit pánikba voltam mert szakadt reggel a hó, gondoltam megyek tömegközlekedéssel, de a busz sem járt erre.:-O Na, gondoltam kiásom a szuzit a hó alól és elindulok. Nem is csúszott az út, bár nem volt takarítva. Nagyon óvatos voltam.
Az NST jól sikerült a védőnő nagyot csodálkozott hogy kocsival jöttem. De minta NST-ét produkáltunk.:-) Majd a doktorbácsi következett! Szerinte "talán" kibújik Csenge a hétvégén....talán????Ilyen szót most nem szeretnék hallani.:-) És azt mondta nem lesz nagy baba, kíváncsi leszek. Bencénél is megjósolták, hogy nagy lesz, négy kiló felett is született. (zárójelben, én nem bánom ha nem lesz nagy baba, Csenge.)Fejátmérő szerint is kisebb a feje az "átlagnál". De már eléggé érett a lepény, kevés a magzatvíz stb...
Na, és mostantól megnyugodtam, Zsolti itthon lesz. Csak várakozunk, mint a Mikulásra!:-))))

Megyek, kiveszem az ostoros kalácsot a sütőből, olyan jó illata van!:-)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anikó!
    Közel van hozzátok a kórház?
    Te még az utolsó pillanatban is ostoros kalácsot sütsz!Hihetetlen csajszi vagy!:-)
    Nyugi most már Zsolti melletted lesz, nem lesz semmi baj!
    Puszillak:Nelli

    VálaszTörlés
  2. Szia Nelli! Nincs olyan messze a kórház, kocsival, mentővel.
    De jó lenni már robogni oda...:-)
    Puszi, Anikó

    VálaszTörlés