2010. december 28., kedd

Hatosban a karácsony!:-)))

Csenge baba első karácsonya. Nagyon jól telt az ünnep. Bár én hulla fáradtan vágtam neki, ami látszik is a karikás szememen. No de, sebaj. Én tudtam hogy ez lesz. :-) Nem voltam ideges, feszült, csak szemlélődő....mire jó, ha az embert leköti egy picinybaba? Éhen nem haltunk;-), ajándék a gyerekeknek megvolt. Örültek is neki, Zsoltinak is tudtam csempészni egy kis pipadohányt a fa alá, tehát majdnem tökéletes volt...Süti is készült a gyerekeknek köszönhetően.
Jó volt nagyon...és most is nagyon jó. Csenge először volt babakocsival szenteste, kint a levegőn. Amit nagyon élvezett, pedig látszik mennyire fel kellett öltöztetni. Azóta sajnos csak a nagyobbacska gyerekek mehetnek szánkózni, mert nagyon hideg van.
Szóval szép volt az első hatosban töltött kicsit olasz családra emlékeztető, karácsony!:-))))







4 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok!
    Boldog Új Évet kívánok Nektek!:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Anikó!
    Nagyon szépek vagytok, Csenge Baba nagyon sokat nőtt!
    Kitartást Neked :)
    Puszi
    Hugi

    VálaszTörlés
  3. Kedves Anikó! Nagyon boldog ùj évet kívánok nektek! Jó egészséget sok öremet!
    Csenge nagyon édes, olyan igazi kislányos formás baba. Nagyon meghitt az a kép ahol a fotelban szunyókálsz Csenge meg a válladon, ès tényleg illek rá a Csenge név. Ügyesek voltak a gyerekek, hogy ilyen jól kiválasztották.
    Enci

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm lányok a jókívánságot! Nektek is hasonló jókat!:-)
    Puszi

    VálaszTörlés