2011. április 26., kedd

Húsvét.

Bónusz, családi kép. Milyen régen szerettem volna...
Így esszük egymást!:-)

Ennyire tud nevetni a babakocsiba...
Anyán a legjobb aludni..(de két órát????):-)
Nővérkémmel a legfinomabb a sütőtöklé:-)
Így tudok szűrcsögni és hallanátok, hogy cuppog közben, irtó édes.:-)
Már kiszedi a kezemből az almát.
Nagyon izgalmas volt a tojásfa, és itt vesztettem el a fonalat a sütifotózásban.:-))))
Mesi készített tojások.
Hatlapos, első lapja.
Sajtos
Diós, és mákos beijgli.


Szóval az úgy volt, hogy elkezdtem pénteken a készülődés közben fotózni. És néha eszembe is jutott a fényképezés, és akkor hopp, valahogy mindig a gyerekek kerültek a fényképekre! :-)))))
Így a végeredmény a sütikről nem igazán készült.;-) Persze nem is ez a lényeg...

Jó volt a Húsvét, jó, de rövid. Nagyon rövid, és ezt csak tetézte, hogy vasárnap és hétfőn nagyon csúnya hideg esős, szeles idő lett. Így szabadtéri program nem igazán lehetett.
Voltak szombaton itt, egy kedves ismerős pár, rövid időt voltak, de nagyon jól éreztem magam velük, csak az a hülye migrén ne lett volna:-@ Köszönöm Ildi, hogy jöttetek!:-)
Sokat gondoltam Drága Barátnőmékre, pici lányukra, micsoda öröm lehetett nekik az első húsvét.
Mi, Csengével még csak élveztük, hogy mindenki nekünk mosolyog, de tesz is róla Csenge, hogy így legyen.:-)
Fiúk elmenetek egy kisbarátjuk anyukáját,nagymamáját meglocsolni, Mesihez is jöttek páran...
Jó volt...
És hozom az ígért képeket...

1 megjegyzés:

  1. Aranyosak vagytok!Sok mindent készítettél.Akkor nem is tudtatok kint főzni?Felénk most ért ide a rossz idő.Nem esik, de hideg van.

    VálaszTörlés